Utställare på GTC 2018

Ställa ut på Good Tech Conference?

Norrlands största mötesplats för utveckling, kunskap och nätverkande inom IT och digitalisering.

Har ditt företag behov av att utöka kontaktnätet med personer som arbetar med IT, ledarskap eller digitalisering? I så fall är Good Tech Conference rätt plats att nå ut på för er!

Digital possibilities starts with creative ideas – Årets tema för konferensen är kreativitet ur ett digitalt perspektiv. Hur kan vi stimulera till kreativa lösningar, kreativa organisationer och kreativa samarbeten kopplat mot digitalisering? Vi uppmuntrar till kreativa monterlösningar som visar upp ditt företag och ert erbjudande på ett spännande och intressant sätt.

Målgruppen för konferensen är ledare och medarbetare som arbetar med IT och digitalisering i både offentlig och privat sektor. Huvuddelen av besökarna kommer från Västernorrland men har även en nationell målgrupp.

 

MONTERALTERNATIV

Som utställare under Good Tech Conference erbjuds du tre olika utställarpaket. Intresseanmälan görs via det nedladdningsbara formuläret som du hittar längs ner på sidan. Anmälan och övriga frågor skickas in till Ewa Mattsson via info@goodtechconference.se och vi ser fram emot din ansökan! Du får ett svarsmejl som bekräftar din anmälan med ytterligare praktisk information.

*Tänk på att ange vilken typ av monterlösning du och ditt företag är intresserad av då först till kvarn gäller på samtliga platser. 

PAKET 1 – GOOD
17-18 Oktober

  • En 2×2 m stor utställarplats i Loungen
  • En biljett till konferensen ingår (max 1 pers utöver med ett tillägg på 1500 kr/pers)
  • Lunch och fika ingår för båda dagar
  • Hög stol, ståbord samt ström ingår
  • Exponering på konferensens hemsida
  • Exponering i konferensens app
  • Logotyp exponeras på skärm under konferensen
  • Pris: 10 000 kr

Tillägg: Köp till Tisdagens Get Together samt onsdagens bankett för 1 500 kr/pers. För endast Get Together eller bankett kostar det 750 kr/pers.

PAKET 2 – GREAT
17-18 Oktober

  • En 3×3 m stor utställarplats i Loungen
  • En biljett till konferensen ingår (max 2 pers utöver med ett tillägg på 1500 kr/pers)
  • Lunch och fika ingår för båda dagar
    Soffgrupp (eller motsvarande) samt ström ingår
  • Exponering på konferensens hemsida
  • Exponering i konferensens app
  • Logotyp exponeras på skärm under konferensen
  • Pris: 15 000 kr

Tillägg: Köp till Tisdagens Get Together samt onsdagens bankett för 1 500 kr/pers. För endast Get Together eller bankett kostar det 750 kr/pers.

PAKET 3 – GLASS (BOKAD!)
17-18 Oktober

  • Ett rum med glassmaskin
  • En biljett till konferensen ingår (max 1 pers utöver med ett tillägg på 1500 kr/pers)
  • Get Together och bankett ingår för 1 pers
  • Lunch och fika ingår för båda dagar
  • Soffor, ståbord, stolar samt ström ingår
  • Exponering på konferensens hemsida
  • Exponering i konferensens app
  • Logotyp exponeras på skärm under konferensen
  • Pris: 20 000 kr

Tillägg: Köp till Tisdagens Get Together samt onsdagens bankett för 1 500 kr/pers. För endast Get Together eller bankett kostar det 750 kr/pers.

MINGELPARTNER
17 Oktober

  • Ta chansen och presentera och exponera ditt företaget på plats under mingel innan onsdagens bankett i Q-bar. Visa upp ditt företag visuellt i lokalen, inspirera och presentera ert företag på ett kreativt sätt.
  • 2 pers ingår under mingel och bankett  (max 2 pers utöver med ett tillägg på 750 kr/pers)
  • “Utställaryta” vid mingel (Q-bar)
  • Exponering på konferensens hemsida
  • Exponering i konferensens app
  • Logotyp exponeras på skärm under konferensen
  • Exponering i konferensprogram
  • Exponering under banketten
  • Pris: 25 000 kr

Tillägg: Köp till konferensbiljett som gäller för hela konferensen för 4 500 kr/pers.

*Priser anges exklusive moms

LADDA NED VÅRT ANMÄLNINGSFORMULÄR:

Anmälningsformulär